Skämms på mig

Nej nu måste jag skärpa mig. Det blir alldeles för dålig uppdatering här känner jag.

Igår red jag Avalon. Var ett tag sen jag red henne nu. Skulle ha behövt sporrarna på
henne kände jag. Kunde ju knappt rida lätt på henne ? Vet inte om det var för att hon va
lite spänd men ärligt talat tyckte jag hon var lite svår riden? Hade svårt att få henne i bra form
och balans. Johanna var med och Red melizza samtidigt. Efter passet tog vi en av skrittning i skogen.
Muppa var väl lite fjantig vid vissa vatten pölar men tillslut gick hon över :)

Idag så red jag Melizza ute på banan. Hon skötte sig men ja mesade lite väl.
Gillar inte att rida vid vår ute bana. Det finns ALLDELES för mkt för henne att titta på.
Känner mig tryggare i ridhuset när det gäller Damen. Samma idag så skrittade jag av henne i skogen.
Sandra var med på sin häst. Om Melizza går först i ledet är hon super tittig. Men går hon bakom någon
så är hon som en kossa? Ja knäppis är hon :)

Har inte tränat mer än en gång på LA programmet. Det sitter ju men borde göra lite delar iaf.
Får jobba på Galopp volterna i morgon. De kan bli ett problem då bogen åker ut och bakdelen går på
innerspår...


bild från förra sommaren.



Kommentarer
Camilla- Äntligen tillbaka i bloggvärlden

Vill också träna inför tävling!



Sv: Tack snälla!!

2012-05-01 @ 21:50:14
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0