Galopp

Ja igår red jag fri direkt utan någon lina :)
Hon skötte sig exemplariskt. Dock får jag ha ett spö
som hjälp med att få henne fram. För den som inte
kan så mkt om unghästar kanske tycker att dett låter hemskt. Men det är
väldigt vanligt att man har det så tidigt. Bättre det än att sparka dom anser jag.
Så igår blev det galopp i frihet :) Hon är ju helt amazing alltså :)
 
Och vad beträffar Avalon så strök jag oss från tvävlingen igår. Kunde inte rida henne pga
skavet. Så nu har hon fått vara i några dagar så det ska hinna läka ordentligt :)
 
 


Kommentarer
sandra nensén

Ni är så duktiga :D
Heller ett spö att peta med än att göra dom skänkeldöva :)

2012-08-02 @ 19:36:15
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0