Träningen

Var ju iväg till Christina i torsdags för träning. Det gick väldigt bra må jag säga.
Tränade mycket på Galopp delen i LA:1an. Det gick tillslut bra.
Dock märkte vi när vi va klara att det hade skavt vid skänkel läget på henne.
Flärpen som är bakom hälen som skyddar drag kjedjan var boven. Nu så får jag rida i hopp
stövlarna i några dagar.
 
Jag måste säga att jag tycker det är bra att träna för dommare. De flesta gör ju inte det.
Man får en bättre inblick i vad de tittar på. Sen får man mycke tips om vad man kan göra för
att plocka mer poäng. Och som Christina själv säger dömer hon inte "upp" sina elever. Hon är
lika rättvis mot alla.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0