Mag sjuka

Halva släkten har nog magsjuka nu tror jag.
Sambon bröt det ut på inatt. det bubblade till nyss i min mage.
LÅT DE INTE HÄNDA MIG. De värsta jag vet är att behöva spy. Har haft
magsjuka en gång och de var för 6 år sen. Vill INTE uppleva det igen.
Stannade hemma från jobbet idag pga Smitto risken. Även om det inte bryter ut anser jag
att jag egentligen ska va hemma i morgon också. Läste på nätet att vissa magsjuke bakterier
kan ligga upp till en vecka innan de bryter ut. Och eftersom det är Kök jag jobbar i mestadels så
känns det inte så bra att gå. Så det återstår väl att se om det bryter ut på mig inatt.
Gör det inte det så har jag nog Immunförsvar av stål med tanke på att sambon ändå har det.



Kommentarer
sandra

uhh haha bara jag läser så skänns det som jag oxå mår illa ;)

2012-05-15 @ 13:45:32
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0