Hemligheten..

Ja jag har ju haft en hemlighet sen Jul ungefär :)
Har varit lite svårt att orka hålla sig från att berätta men eftersom
det är knappt en månad kvar nu så berättar jag :)


Jag ska gifta mig på Midsommar afton :)
Ja jag vet att jag är ung. Men jag och min sambo har hållt i hop
sen jag var 14 skulle fylla 15.. Och i år blir jag 22. Alltså med andra ord snart 7 år.
Så de flesta "flickors" dröm går nu i uppfyllelse för mig :)
Vem vill inte känna sig så underbart vacker för en dag liksom?
Det ska bli en upplevelse utöver det vanliga :)

Sen kommer väl tjatet - när ska ni ha barn då? - Komma..
Jag HATAR när folk frågar det. Jag har väl flera år på mig
att få en unge. Jag vill satsa på hästarna först och komma nån vart
innan man ska klämma ut en unge som bara skriker och ska passas.
Så Nej ingen unge här inte :)

Denna klänningen kommer jag bära :)



Kommentarer
Hanna

Fy sjutton vad härligt, GRATTIS!

2012-05-25 @ 11:30:01
URL: http://dressyrfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0