Gårdagens tävling.

Är jätte nöjd med tävlingen igår.
Red ihop 66,21 % i LB:1. Ingen placering dock.
Sen i Debuten i LA:1 fick vi 62,37 % :)
Det var lite missar som jag kunde vart lite mera noga med.
Ex hon bytte galopp en gång och så var det en skänkelvikning som inte
blev bra. Det fick vi 2 och 4 på.
Men sååååååå fin hon va i LA programmet. Tyvär har jag bara 1 min film så de som vill
se de lilla får väl hojta till så kanske jag lägger upp :) OCH jag fick 2 åttor i LA protokollet ;)
Det var jag mkt nöjd med :)
Och i LB:n var det bara 6:or ich 7:or rakt igenom :)




Efter LA programmet så var det en tjej som tyckte att Melizza inte såg helt
ren ut i vä Bak. Jag kände inget och fick inga kommentarer av dommarna.
De brukar ju säga till om de ser orenheter.
 Men ska kolla på henne noga idag. Men får inte stirra mig blind.
Det värsta var att vä bak hade hon ju blödningen om ni minns?
Och på röntgen visade det något men som inte
skulle vara nån fara för framtiden. Jag tror det var en lös benbit.
Hoppas nu inte att det blir något med min fina Pärla <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0