Avalons första riktiga tävling?

Grunnar stort på om hon skulle få gå en LB:1 vid Björklidens kvälls tävling
den 13:e Juni. Även om jag VET att hon kommer va som en pinne så känner jag att jag måste
ta tilfället i akt just för hennes miljö tränings skull. Det finns ju inga andra alternativ?
Inga Pay&Ride i trakterna. Och jag tänker inte köra en ung häst långa mil när hon inte är van.
Hon är sjö svett när hon åkt. Det är iaf hos Christina strand som jag tränat för 2 gånger hittils.
En jätte fin anläggning med ljust öppet ridhus och fin stor utebana. Det bästa med allt är
att tävlingen går ute. har ju inte provat det med henne. Så därav lite spänning. Har iaf beställt
en licens till henne hittils.


Hon har ju Potential bara hon håller sig lugn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0