Update

Red på Lizzan igår.
Hon gick mkt fint. hade dock inte sporrarna på mig
eftersom hon är såpas nyrakad. Men det gick ganska bra ändå. var lite
orolig att jag inte skulle orka hålla om henne vid det "farliga" stället men det gick bra.
Dock var ju flytta sidvärts inte att tänka på :P Det orkade jag faktiskt inte utan dem :)

Sen har jag möjligheten att på söndag få träna för Danne. Om jag får någon som kan köra.
Jag kör itne när det är halt ute som iaf de som följt mig vet :) Det vore toppen :)
Han hade igen den 19:e men det vore bra med lite tips inför årets första start.

Och sen provade jag även täcket som jag Köpte av Camilla :) det passade MYCKE bättre än det andra jag har.
Den andra är så tungt och glider liksom bak. Detta låg helt stilla :)



Farliga hörnet :)



Kommentarer
Camilla- Märkesschabrak till salu, BR & Dyon

Täcket är superbra! Så synd att Toscas lilla rumpa drunknade där under :P

2012-03-02 @ 15:24:03
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0