Update

Ja ursäkta mig men jag har inte haft tid att uppdatera.
Damen har iaf rullat på bra under veckan.

Igår var jag iväg och hade lektion med en liten tjej som har
ett varmblod. Jag själv tycker ju absolut INTE om varmblod.
Men iaf. Herren kastade mycket med sitt huvud och drog ner huvudet så tösen höll
på att flyga med X antal gånger. Sen så reste han sig lite. Då fick tjejen nog.
- Nu vill jag inte rida mer. Självklart blev hon ju rädd. Så då satte jag mig på.
Han ska ju inte få avsluta på det sättet. Sen ju mer jag red han ju mer insåg jag att något
var fel. När jag hade skrittat runt lite på honom så tog vi ju av han utrustningen och tösen
började tvätta av den. Jag kände lite över ryggen på den och där kom det ju.
Han är öm i ryggen. Inte undra på att han gör som han då gör. Så jag sa ring direkt till en
massör som kollar upp. Och de skulle dem göra direkt.

Sen efter det så bar det vidare bort till Briana. Unghästen jag håller på att rida in.
Den hästen var som en helt annan häst. Hur lugn som helt i linan.
Sen hängde jag lite. Och sen satte mig upp och började skritta. Tillslut klämde vi
in 3 trav steg också. Super duktig häst verkligen.



Kommentarer
Sandra Nensén

joho min tycker du om ;)

2012-03-30 @ 20:52:58
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Susanna

...OCH MIN MED för honom ska du ju rida/återuppleva medans Glance rehabiliteras för att sen charma dig...javisst ja, det vet du ju inte än...

MEN NU VET DU :)

2012-03-30 @ 21:37:02
URL: http://viktorius.zoomin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0