Tävlingen

Inne på framridningen var hon spänd. Men kontrollerbar.
Red ganska länge just för att få henne ordentligt genom riden.
Sen började hon slappna av lite.

Sen när vi kommer in till C-ring skrittar jag runt och böjer åt båda hållen.
Hon känns fortfarande fin. Sen väl inne på banan gör jag som vanligt
rider runt där jag ser att föregående häst har skyggat. Melizza gjorde samma sak :)
Jag såg inte ett smack men det var tydligen ett hål i sargen som de skyggade för.
Jag hinner ta långsidan upp och en volt sen får jag startsignal?
Hallå? Ska inte jag också få rida runt lika länge som de andra innan jag får signalen?
Det var dåligt tycker jag. Hade jag bara fått tagit 2 varv till hade hon nog
varit mkt mer avspänd.

Iaf så gick hon ganska fint genom programmet. Dock fick jag ingen
direkt respons för skänklarna i serpentinerna. Men det hela slutade på 63,44%
Helt okej för att vara årets första. Men några poäng blev det ju tyvärr inte.

Men jag fick en 7:a på skritten. DET NI är fan inte dåligt :)
Hon skrittade på ganska bra utan att slå över :) Har oftast fått
5:or på den :)

Här får ni film där jag gjort mig til att skriva in Poängen och kommentarena :)



Kommentarer
mia

Roligt att det gick så bra :)

2012-03-17 @ 18:47:09
URL: http://mwdressage.se
Sandra Nensén

Så fina så :) Kul att du har skrivit med poängen och kommentarerna :)

2012-03-17 @ 19:23:19
URL: http://sandranensen.blogg.se/
mia

Svar: ja nervositet brukar vara en stor bov i dramat ;D

2012-03-17 @ 19:37:56
URL: http://mwdressage.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0