Nära ögat

Så nära att tugga grus var det länge sen jag var.
Blev förbannad på Melizza när hon fjantade sig på MITTEN av ridhuset. Det finns INGET där att titta på.
Så jag banka till henne rejält vilket resulterade i två skutt framåt och åt sidan. Jag hang på sniskan
på henne. Men som tur var höll jag mig kvar. Det enda som gick i mitt huvud var att inte fastna i stigbyglarna.
Jag har ju erfarenhet av det sen tidigare...

Iaf sen gick hon som en klocka :) Efter det var det inge mera sen. Blir så jäkla
less på henne när hon ser spöken, eller rättare sagt möjlighet till att slippa arbeta.

Nu är iaf alla grejer putsade. Nu liggr de vita lindorna i en tvätt. Det får bli dem i morgon.
Hon ser bättre ut med de vita elastiska :) Så nu är vi redo för en rejäl träning i morgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0