Måndag

Igår fick Melizza en ledig dag.
Så även jag :)

Idag så fick ocean nya skor fram. Men stackarn har ju sparkat på sig bak
så han har fått ett sår. Han är inte halt dock som tur är. Klumpen.
Fast när han kommer i full kareta uppifrån i hagen så är jag förvånad över att han inte brutit
något. Ja det kan man säga om de andra damerna också när de gör sina rallyn i hagen. Jaja nog om det.

Fröken gick iaf ganska bra idag. Red faktiskt utan stigbyglar i si så där 5-10 minuter.
Det blev ganska stor skillnad tkr jag. Dels kom jag ner mer i sadeln men jag satt även bättre sen när
jag tog byglarna igen. Då märkte ja hur korta lädren blev :) Så nu ska jag försöka köra på att 
rida utan stigbyglar en stund varje gång jag rider. Sen ska jag försöka bli longerad lite då och då så
jag får öva ordentligt på balansen hållningen och framförallt sitsen.

Nästa tävling iaf är den 15 April vid Färjestads RK. Det blir då klasserna LB:0 och LB:1 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0