Inspiration

Några ryttare som inspirerar mig mycket är faktiskt 2 värmländska ryttare
som jag följt ett litet tag nu. Varje gång jag känner att min ridning inte alls går bra
brukar jag bara gå in på deras blogg och kika på deras inlägg och filmer, då får jag direkt
inspiration till att vilja träna mer. Jag tror vi alla måste ha nån slags inspirrations källa
för att vilja och för att orka.

Det jag blivit mest inspirerad är deras sits. Jag försöker tänka mig hur det ser ut när de rider
och försöker eftersträva en snarlik hållning.

De jag pratar om är ju givetvis Emma och Maria som har sina fina dressyr hästar
vis Sörmon i Karlstad :) Gå gärna in ni också och kika och kanske
bli lika inspirarad som jag www.dressyrsnack.se



Kommentarer
Emma Andersson

Vad kul att du hittar så mycket inspiration hos oss!! :D //Emma

2012-03-23 @ 19:47:25
URL: http://dressyrsnack.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0