Ingen känsla.

Idag fanns det ingen direkt känsla under ridpasset.
Den förvända galoppen gick inte alls bra. Hon slog över gång på gång.
Ändå hade jag ÖVERDRIVET stor skillnad på skänklarna.
Men det går nog bättre i morgon. Fick packa på henne ordentligt idag.

Sen efter stallet bar det iväg till Julia. Hon ville ha lektion.
Det blev dock inte så långvarigt eftersom henne ponny har världens päls.
Man bara tänker POOFF när man ser den :P Hihi men dom är så söta så :)

Fick hem en lapp idag från Solstadens Smådjurs klinik om senior kontroll på Malte.
Det kunde ju inte passa bättre eftersom han haltar till och ifrån på ett ben.
Så den 27 Mars ska han på kontroll. Dock undrar jag hur sjutton jag ska lyckas få
ett urin prov ? Hur ska man hinna med att vara snabb med en bunke/behållare när de kissar
så fort? ja det löser sig väl på något vis..



Kommentarer
Camilla-- Utsedd til årets mest underskattade blogg på Hästblogg- Galan

Sv: Känslan är helt obeskrivbar, dock var hon inte lika fin igår men hon har gått så bra nu på sistone att jag inte är bekymrad.



Ja jag har hittat en pay and ride i början på april på en anläggning jag gillar. Kanske att vi åker då. Vi ska iaf träna till den

2012-03-07 @ 09:13:49
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Sv: det är inte så svårt :)

2012-03-07 @ 10:56:08
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0