Duktig

Har varit duktig och knä skurat köks golvet hemma :)
det blir lite skitigt när man har en hund som drar med precis ALLT in :)

Igår när jag slutade jobbet åkte jag hem och drack lite kaffe.
La mig sen i soffan en stund för att "ladda batteriet". Jora laddade gjorde jag allt.
Jag somnade och vaknade strax efter 5.

På fredag ska jag och träna för Danne igen kl 08:45.
Och På lördag är det ju årets första start.
Det ska bli roligt. Men nu de 2 dagarna jag ridit damen så har det ju vart
noll känsla. Blir så jävla arg på mig själv. Ibland är det inte så kul att ha en super känslig häst
som tar åt minsta lilla viktförändring. Men det är ju bra men inte för mig just nu som inte "kan med"
det. Gjorde ju förvänd galopp det gick ju tillslut men. Jag har så FET röv så ja känner inte mina sittben :D Haha.
De är mycke fläsk ivägen :) Hihi.

Nej men det ska väl gå bra. Det är ju lite större ridhus där borta också så det underlättar väl säkert.

Jo men hörrni. Ridbyxorna då??
Jora de passade allt :D Det var ju mega strech i dem så det var ingen fara :)
Dock upplevde jag dem aningen tjocka. Tyckte mig inte kännsa sadeln på samma vis som med de andra.

Så här ser dem ut fast i svart dock. De är av märket domino. Ganska billiga :)
Så vi får se hur dom håller :)



Kommentarer
Hanna

Har ett par från domino, visserligen halvskodda men trivs inte alls i dom. Riktigt halkiga och har svårt att komma ner i sadeln med dom.

Men dom är iallafall fruktansvärt snygga!

2012-03-24 @ 10:15:17
URL: http://haner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0