Funkar inte

Har försökt i flera dagar att blogga från mobilen.
Men min App funkar inte ? Jag kan inte logga in. Väldans konstigt.
 
Igår så satte jag mig direkt upp på Avalon som stått i ca 10 dagar?
Hon va så snäll så. Inte ett knyst kom det från henne. Hon va ju dock ganska stark
men det är sådant man får räkna med.
Jaha vad har jag i tankarna nu för Avalon då?
Ja jo jag tänkte väl försöka med att starta henne igen inom
kort. Har dock inte sett ut någon bra tävling ännu.
 
Om två veckor har har en veckas semester. Då är det tänkt att vi ska åka till Gotland
i några dagar. Dock verkar det vara kris på boende fronten.
Får i värsta fall låna en husvagn av någon. Men det är ju inte direkt något som nån
bara vill "låna" ut hur som helst. Ja vi får se hur det löser sig. Vi kanske inte kommer iväg alls.


Kommentarer
Elin

Ja och i vanliga fall kommer han även till Torsby :)

Till Sunne kommer han var tredje vecka, prata med Agneta om du är intresserad - det är hon som har hand om det :)

2012-06-27 @ 16:03:52
URL: http://livetsomelin.se
Sandra Nensén

Åh va mysigt med Gotland :D

Svar: Ja de vore riktigt mysigt :)
Madeleine Lindroth

2012-06-28 @ 14:04:20
URL: http://sandranensen.blogg.se
Anonym

förresten så funkar inte mobil appen för någon efter dom gjort om blogg.se

2012-06-28 @ 14:04:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0