Lizz fis <3

Var en snabb visit i stallet idag.
Sandra följde med mig ner en snabbis i ridhuset.
Longerade Melizza lite innan jag satte mig upp.
Travade lite och sedan galopperade vi i lätt sits med lite längre tyglar
för o se om hon sökte sig neråt. Och de gjorde hon stundtals.
Sedan höjde vi upp formen. Men hon stretade emot väldigt mkt idag.
Och var lite halv hård i munnen. Så fick ta lite mera i henne. Men det beror nog
på att hon stått i 3 dagar. Annars tyckte jag hon var helt super.
Körde lite förvänd galopp. Jag kände mig Sååå himla bra i sitsen. Kändes som om jag satt
som en smäck. Och den ena förvända galoppen på volt var ju helt amazing.
Tänk om jag fick den på film.



Kommentarer
Sandra Nensén

Jag får la ta och filma er nån dag då :P

2012-02-18 @ 20:50:17
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0