Från billig till svin dyr :)

I början av passet var damen rejält billig.
I hörnet där det är en stol och bajs balja la jag täcket. Vilket inte
har nån direkt betydelse för hon är alltid rädd/krånglar i det hörnet.
Iaf hon gjorde väl nån rund sväng där. jag säger det igen. TUR att man har BALANS.

Men sen serrni blev hon ruskigt dyr :)
Hon gick dom en klocka sen. Dock red jag längre ifrån hörnet för att slippa
bråka. Efter ett tag tog jag närmare och då brydde hon sig inte.
Galopperade i förvänd galopp på volten. Jag satt som en smäck och mitt över hästen. WOW.
Hon var ganska samlad också. Så idag var det ganska mycket mjölksyra för henne.
Men hon tog det bra. Samlade till minsta möjliga i både traven och galoppen.
Det luktar Msv C :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0