Finaste pööjk :)

Ocean gick mkt bra idag.
Han har stått i några dar men han va inte direkt stel tycker jag. Försökte tappert med skänkelvikningar. Eftersom De är min svaghet är det inte så lätt att genomföra på en häst som ocean. Men jag är nöjd så länge han flyttar sig för skänkeln. Och vilket steg han fick mot slutet. Vet ju inte riktigt hur det såg ut men det kändes som om han lyfte riktigt på frambenen :) red även avalon tidigare under dagen. Hon gick också bra :) hon var mkt pigg så idag var det broms och övergångar :)
Och i skrivande stund ligger jag i sängen och kollar på en gammal serie som heter starzinger :) klockan ringer 04:30 till morgonen :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0