Vacker dag

Vilken härlig dag.
Solen skiner och man blir alldeles varm när man ser alla vackra
färgen ute. Hösten är allt bra vacker.

Nu strax ska jag iväg och ha Lektion med lilla Julia.
Tänkte markarbete för dom med mkt trav och galopp bommar.
Sen mkt vägar.

Efter det så ska jag rida min pingla. Vi ska ju faktiskt på hoppträning på Tisdag.
Gissa om hon kommer bli glad ? Diskuterade med min tränare förra veckan
så vi skulle lägga upp precis som JAG vill ha det. Så nu börjar vi på noll igen.
Sa även till han att jag inte kommer tävla mera hoppning iår. Inte vad jag vet iaf.
Det är så få tävlingar här i värmland på höst/vinter kanten.
Oavsett vilken gren så finns det knappt några. Tråkigt men sant.

Sen måste jag HISSA mina nya ridbraller



GRYMT sköna. Sen fick jag mkt böttre sits i dem.
Man "känner" hästen mer tycker jag.
Så helt klart värda att köpa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0