Hemma från tävlingen

Tävlingen idag var helt okej.
Hon kändes mkt fin på framridningen. Dock lite stel och spänd.
När vi gick vidare till framridningen vid banorna gjorde jag galopp längringarna.
Hon sköt iväg på ett bra sätt. Sen när det är vår tur går jag in och rider runt banan lite.
Gör lite snettigenom osv i väntan på signal. När jag får signal hör inte jag den så var tvungen att
fråga om jag fick signal. Måste säga att dommaren var LAT, hon kunde ju klivit ur bilen och hälsat men
hon satt så fint inne i bilen så. Dommaren på andra banan gick ur vid varje hälsning.

Iaf så startar. Börjar fint. Hon är lite spänd. Efter trav längningen stannar hon och studsar. Tar oss tillslut fram.
sen när det kommer till galopp längningen slår hon sig fri och kickar rakt ut. Ibland måste jag säga att jag blir
sur på henne när hon håller på så. Eller håller på hon kickade mot skänkeln för flera år sedan men inte längre.
För jag antar ju att det var skänkeln hon kickade för.

Trots dessa missar låg vi placerade 6:a men nöst sista ryttaren petade ner oss till 7 vilket blir 1:a utanför placering.
 Inte så dumt med tanke på hennes spökerier/missförstånd. Procenten blev trots allt 65.172 % :).

Och sen var det ju vår första LB :)

http://www.youtube.com/watch?v=hGkouYWzN2M

FILM =)



Kommentarer
Sandra

sv: okej :)

2011-09-05 @ 16:31:10
URL: http://mrfus.blogg.se/
Anna S

Ja det är ju väldigt bekvämt, och från och med nu kommer jag också alltid att ha pengar inne på kontot i good tid innan, det är så lätt att glömma bort vilken dag de kommer dras.

2011-09-05 @ 22:14:02
URL: http://missbelinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0