Detta visste ni nog inte om mig..

Tänkte dra lite saker dom flesta inte vet om mig (förutom närstående).

* Jag har botten fobi (kan inte bada om det finns minsta lilla på sjöbotten, måste va HELT i sand)
* Jag har spindel fobi
* Jag har ett riktigt humör
* Jag är lätt retlig
* Jag älskar Popcorn med Sour creme Dipp.
* Jag har aldrig ridit på en hingst (skulle dock gärna prova)
* Jag tycker inte om att rida i skogen ( är rädd för djuren som bor där :D )
* Jag är en riktig datanörd ( kan sitta flera timmar)
* Jag tävlade första gången när jag var 7 år 1997
* Jag bryr mig inte om att matcha oavsett hemma eller på träning
* Jag har mycket dåligt tålamod ( kanske samma sak som lättretlig ?)
* Jag har aldrig kört bil inne i stan (karlstad, haft körkort i snart 3 år).
* Jag svettas enormt mycke under ansträning eller pinsamma situationer


Och de är säkert Myyyyyycke mer men jag orkar inte skriva nått mer :)
Skrev detta mer för utfyllnadens skull :) "kanske" kan va intressant vetande :)



Kommentarer
sandra nensen

usch har oxå bottenfobi!! och spindelfobi :P

haha popcorn med dipp?

2011-09-26 @ 10:10:20
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0