Vilken tönt jag är.

Lämnade Malte i morse kl9 vid Solstadens Smådjurs klinik.
Jag förstår inte att jag ska vara så blödig när det gäller veterinären.
Att gå från honom när han tittar på mig och piper skär riktigt i hjärtat.

mellan 3-4 skulle jag få hämta honom och det skulle gå på Max 3000.
Den summan blev lite som ett slag i magen. Men jag får försöka tänka
"max". Denna vård får dock gubben stå för då 3000 är det jag har ut i månaden.
Med tanke på att jag har betalat dem senaste veterinär besökena.
Det är ju faktiskt lika mycket hans hund också :)

Ja vilken tönt jag känner mig som i vissa lägen :)
Jag vet ju att han är i bra händer.



Kommentarer
sandra nensen

haha jag skulle dö om jag va tvungen att lämna chippen. Vad är det han ska göra? Täcker inte försäkringen eller är den redan avdragen? Är sjukt dyrt. fick betala över 2000 efter försäkringen va dragen när jag åkte in med chip för lite prover då han hade feber. Det är ju nästan så man önskar att det va nått fel när man slänger ut så mycket pengar.. Men det är dom värda men oj va mycket kul man hade kunnat ha istället.

2011-10-27 @ 21:41:08
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0