suck..

Glömde mina ridbraller hos mamma.
Nu letar ja som en galning efter de andra paret jag har men
dom är borta :O. Jag hittar inte en enda ridbyxa här hemma, bortsett från
de 4 vita paren. Funderar på om ja skulle ta dom ena vita som inte är skodda.
Jag använder dem ju inte ändå så det kan ju inte spela någon roll.

Jag tänker absolut INTE ta Lisbeths med Skinn i baken för det går bara inte.:P
Kan ju inte ens röra mig i dem, haha :).

Nej det blir väl ett vitt par. Kommer bli spännande att se hur mycket jag kommer glida runt i
sadeln xD. Har inte ridit utan skodda braller på några år nu :)



Kommentarer
Emelie

Det blir så, vanesak liksom! Själv rider jag utan skoning, men funderar på att köpa ett par med också. Vad tycker du? Är det värt pengarna? :)

2011-10-28 @ 22:43:06
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

SV: haha jaså på samma dag! grattis till er med då :)

2011-10-29 @ 11:41:48
URL: http://sallberglina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0