Morning

Igår när jag ställde mobil klickan ställde jag den på halv 8.
Det jag glömde var ju att ställa tillbaka klockan på mobilen :)
Så jag gick alltså upp halv 7 istället :) Men det gör väl inget.

Just nu sitter jag med en kaffe kopp i handen. Ska strax åka upp och ta ut hästarna.
Igår red jag både ocean och Avalon.

Avalon såg så nedstämd ut när jag tog in henne. Tog tempen och den visade normalt.
När jag red henne bjöd hon fram som valigt och där verkade det inte vara något.
Tog även tempen efter att jag ridit och likaså då var den också normal.
Kanske kände hon bara inge sug efter att träna?

Sen tog jag Ocean. Han gick ju som en stjärna :).
Lite protester kom det givetvis men han var super fin. Ställde han ganska mycke
både ut och in i traven och galoppen på volt. Sen gjorde jag lite fattningar.

Ska bli väldigt roligt att få debutera han i dressyr till våren :)
Fast han lär få åka runt lite först då jag kan ha en föraning om hur han skulle bete sig
på et tävlings plats.. Och då skulle inté jag vilja sitta på honom :D haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0