Knäppis


Whaaaaat ????

Haha tokstollen :)
Red på pojken igår. Han gick mkt mkt fint.
La på spöt en gång när han inte fattade galopp och då
slog han bakut eller om han sparkade en gång, han inte riktigt
uppfatta vilket men :) Jaja han var super fin igår iaf :)
Han fick sig ett räjält pass. Och jag tror han blev trött pojken.

För en som kanske inte riktigt vet så uttalas inte Ocean på Engelska utan
på svenska :)

Sen tror jag denna kille växer. Han blir ju större och större för var dag som går.
Ska försöka mäta honom någon dag. Sist var han 174 tror jag om jag inte minns helt fel.

Nej nu har jag inte tid att skriva mer, ska dra snabeldraken ett varv här hemma innan
jag beger mig mot de fyr benta krabaterna:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0