Inte en så trevlig dag

Har idag varit på begravning.
Vi tog farväl av en dam som jag bodde granne med när jag var liten.
 Det är svårt att hålla tårarna tillbaka när dennes familj går upp
och man ser hur de brister ut i gråt. Men det var iaf en fin begravning.

Nu till nått som tillhör vardagen.

Red Avalon i morse. Hade ganska långa tyglar på henne.
Red fram med helt lösa tyglar. Hon sökte sig fint neråt.
Sen kortade jag så jag hade en försiktig kontakt så travade vi i ett "jogging"
tempo. Eftersom igår fick hon gå i ett ganska högt tempo så tänkte jag prova bromsen
mer idag. Hon var så fin så. Hon gick kvar i samma tempo när jag lättade.
Samma även i galoppen. Annars har fröken en tendens till att vilja springa iväg lite :)



Kommentarer
sandra nensen

usch jobbigt med begravningar.. :(

2011-10-14 @ 19:22:23
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Camilla Persson

:( Usch för begravningar



Sv: Haha ja hästar! Ibland undrar man vad de tänker med och på



Trodde inte att det skulle gå att klippa Tosca förra året men oj så chockad jag blev! :O

2011-10-14 @ 19:50:45
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0