Gårdagens träning

Träningen igår gick mkt bra tkr jag :)
Fick ett stopp för att jag drev inte utan bromsade mer.
Och efter stopet fick jag direkt den där vidriga känslan i magen.
Jag bad då tränaren att sänka hindret för det kändes inte bra. Han la ist ner
bakre bommen på oxern och efter det tog vi den linjen galant.

Det var inte en så påfrestande träning idag. Melizza som är så yvig redan blev inte
så svett. Så vi åkte hem nöjda :)



Nått som slagit mig lite är att jag pratar ganska
mycket under själva "rid proceduren".
Frågar saker när jag är på väg mot ett hinder liksom.
Dom andra i gruppen är knäpp tysta under tiden det håller på med övningen
men jag ja babblar på och ställer frågor medans tränaren talar om
för mig vad jag ska göra :)



Kommentarer
Jossan

Välkomna till NYA FreJos!



Nya spännande saker att handla och vi inväntar ytteligare varor..

Dessutom har vi kvar av sortimentet från JIN Stirrups som vi säljer till vrakpriser!



Kommer bland annat att sälja märken från USA som Equine Couture & Tuff Rider som ej säljs i Sverige, har redan fått förfrågningar om att ta hem vissa saker i dessa märken..



Klicka in och ta en titt vettja

2011-10-12 @ 14:26:02
URL: http://www.frejos.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0