Galen dam

Eller inte galen kanske men lite knäpp.
Red ner till ridhuset väl framme utanför så
flyger hon åt sidan ? Vad f*n blir det ??? Helt från ingenstans
kom det. Jaja tar ett nytt tag sätter mig tillbaka i sadeln och försöker gå fram till
portarna. TJOFF tvär sväng tilbaka igen. Jaha tänkte jag?. Kjell fick leda in oss.
Har ingen aning om vad hon såg men det var väl en mask kanske? Haha :)

Iaf så gick hon skapligt idag. Fick ingen wow upplevelse direkt men hon "dög" väl.
Red igenom LC:2an. Helt okej faktiskt. Så i morgon måste ja ta med min lilla rakapparat som ja har till
hunden och jämna till pälsen lite. Hehe det blev ju inte så jämnt direkt när ja klippte henne :P
Hon måste ju se fin ut när vi ska tävla på lördag :)

Innan jag red Melizza red ja Ocean också. Han blev nog ganska trött tror jag.
Red samma program med honom och efter halten så kom det en liten protest.
Inge farligt utan en tillsägelse att nu vill ja inte mer. Men tyvär lilla pojk så måste vi rida tills vi är klara :)
Vilket han inte hade några problem med :) Duktiga pokje :)

Nu så håller jag på att tvätta klubbjackan som ska med på lördag.
Ska även kolla till brallorna om de behöver tvättar. Ska fixa iordning
ländtäcket också. Det logger nämligen här hemma och är kattens lilla filt :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0