Duktiga damen

Red Melizza idag så Kjell fick ta Avalon ist.
Kände att jag behövde rida damen själv lite inför nästa helgs tävling.
Vi brukar göra så att när vi rider tillsammans har han Melizza och jag Avalon.

Iaf så gick damen mkt fint. Gjorde lite skänkelvikningar som för övrigt
gick super enligt mig iaf. Jag har annars jätte svårt för att få till bra skänkelvikningar
dp jag vill ha hästen till att tvära för mkt + vara för rak. Men det brukar vara så att jag kräver
för mycket av mig själv och ibland av hästen. Men som sagt det gick mkt fint.
Sen tog jag lite förvänd galopp som också gick super. Avslutade med Trav ökningar.
Kände schvunet (stavning?) i några steg ibland.

Sen tror jag "grim reaper" satt i hörnet vid stolen också :P
Det blev ett slängen någon gång där :) Som vanligt alltså :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0