Bra dag!

Idag var en bra dag. Min katt kom hem idag. Antagligen har hon
blivit instängd i en byggnad som finns övanför vårt hus. Stackaren
var alldeles smutsig och mager när hon kom hem. Så nu ligger hon på
sin vanliga plats och sover.

Idag red jag på Avalon. Hon gick mycket bra tycker jag.
Hon var tom så avslappnad att det gick sitta i traven. Duktig tjej det.
Igår fick ju min dam nya skor också. Jisses amalia vad henne bakfötter blev fina.
Melizza har så konstiga hovar bak. Dom flyter ut på utsidorna. Men inte nu.
Nu är som så fina så. Tacka vet ja en BRA hovslagare.



Kommentarer
Helena

Lana har lite snea bakhovar, så man måste verka och sko om ofta för att de inte ska bli ännu sneare :/



Svar: Okej :) själv tycker jag att LB:1-programmet är bäst, väldigt lätt att plugga in eftersom det är samma sak hela tiden typ ;)

2011-05-19 @ 20:39:37
URL: http://travgalen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0