Ptja de kunde väl gått bättre ?

Anländer till akka stadion och lastar ut en bomb.
Livrädd för ALLT omkring henne. Tog nog en kvart bara för att
få i broddarna. På fram ridningen kändes hon bra. Avspänd och lugn.
Men sen på framhoppningen blev hon som en pinne igen. Slängde sig tvärt för
något som ja inte ens vet fanns ?

Väl inne på banan börjar det bra. Rev dock 2 hinder men det hade ingen betydelse.
Vi hade en bra rytm runt. Sen kommer vi till första kombinationen i banan. Hoppar av lite för
sent, jag hamnar i obalans och väljer att rida förbi B hindret eftersom jag ansåg att "jag" klarar inte
det. Hon hade säkert gjort det men då hade ryttaren tuggat gräs. Samma sak hände när vi skulle ta om
den. Då blev det istället för tidigt avsprång. Fick välja att ta förbi B hindret även denna gången. Vilket
sen resulterade i Uteslutning.

Jag lägger hela skulden på mig för jag borde ha sett avståndet men det gjorde jag
inte. Jag tyckte vi låg bra men icke. Surt jo visst men vi hade roligt iaf. Vi tar Nya tag den
10:e Juli :)



Kommentarer
Camilla

Fina va ni iaf :D



Sv: Ja jag tror han har lektioner i Värmland också. Borde gå att hitta nått nummer nånstans, tror han jobbar/jobbade som instruktör på karlstads ridskola också.

2011-06-30 @ 20:12:24
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Irene Karlsson

Så fina bilder! Vad duktigt av er även om det tyvärr blev uteslutning. Lycka till nästa gång!

2011-07-01 @ 09:04:51
URL: http://discodancer-04.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0