Hoppträningen som gick åt helvete

japp det gjorde den kan man säga.
Solen stekte och vi drog igång med uppvärming på trav
och galopp bommar. Det flöt på fint. Sen började vi hoppa lite.
Efter ett tag hamndade jag i obalans de flesta gånger vilket resulterade i
att jag hängde kvar i munnen på stackaren. Sen helt plöstligt börjar hon stanna på
ett av hindren. Gång på gång stannade hon. Och i stort sett varje gång fick vi ta om hela banan.
Jag hade hellre bara fortsatt på just det hindret. Så givetvis blev ju både hon och jag trötta
efter ett tag. Jag har många anledningar till varför hon stannade. 1 jag hängde för mycke i munnen så'
hon blev sur på mig, 2 hon och jag blev för trötta. Så på ett vis förstår jag Melizza att hon stannade.
Jag börjar bli sjuk också. Hoppas inte jag är det i morgon bara.


Kommentarer
Camilla

Usch då. Bara ta nya tag och försöka igen :)

2011-06-29 @ 13:49:29
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Emilia

Alltid varmt och jobbigt att träna i värmen. Man blir trött både fysiskt och mentalt, o då blir det svårt att koncentrera sig, men förhoppningsvis var det bara något tillfälligt! :)

Man kan ju inte bara ha bra dagar ;)

2011-06-30 @ 21:28:29
URL: http://englic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0