Hoppträning

Idag var jag och Melizza iväg på hoppträning.
Det gick SUPER bra. Avstånden satt som ett smäck i stort sett hela passet.
Det var en gång på ett plank räcke som det gick åt helskotta ett par gånger.
men sen så satt det. Höll på att ramla av damen också en gång :). Hon tog ett MEGA
språng över en oxer så ja hängde inte riktigt med så jag hamnade i obalans.

Så nu är jag hemma. Berättade även för min tränare att jag anmält mig till Globen
kvalet. Frågade honom. - Tycker du jag tagit mig vatten över huvudet?
Nej svarade han. Det är bara bra att ha ett mål. Så det kändes ju lättande :)

Nu ska jag smälla i mig lite smörgåsar och té :)


Bilden är från en tävling 2009



Kommentarer
Camilla

Sv: Hmm... Vet inte, vilket mail?



Precis så som du skrev så tränar jag henne och hon har alltid stått inne när de andra skos :)

2011-06-16 @ 14:20:45
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0