Skogstur

Idag blir det en tur i Skogen.
Ska visa en tjej lite ridvägar. Men frågan är om
jag ska ta Melizza Eller Avalon. Jag tror nog att jag tar Avalon.
Hon behöver se en ny häst :) Har börjat lärt mig LB:1 programmet också.
Har dock inte ridit det ännu. Ska försöka att inte rida hela programmet så
mkt med Melizza så hon lär sig. Det är ju inte så bra om hon gör :)

I förrgår så va ja in till stan en sväng. Va in till hööks och letade efter Piké tröjor.
Men det fanns det inte en enda av. Det fanns nästan inget kändes de som.
Så hör och höpna gick jag därifrån utan att ha spenderat en enda krona.

Sen måste jag Hissa mina nya stövlar. Dom är ur sköna och jätte fina att rida i.
Inge skav har ja fått heller. Så jag Hissar Willton stövlarna från hööks :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0