Mera Sunne grand prix

Igår var jag och kollade på själva Grand Prix Klassen.
Tog en hel del kort. Dock blev dom inte så bra eftersom det böev ganska långt ifrån.
Men det var ganska inpirerande att titta på må jag säga. Det var en tjej som hade
hoppas klart banan, innan hon gick ut fick hästen norpa lite gräs på banan.
Det kallar man ju belöning :). Vissa klappade sina hästar och gav med mycke beröm
även fast att det inte gick så bra. Och vissa hästar fick inte ens en liten klapp på halsen.
Sånt tycker jag inte om. Melizza får alltid beröm oavsett hur det går för oss.

Iaf så har Lizzan fått en välförtjänt vila. Det behövde nog både hon och jag.
Det återstår nu bara att de hur det går på tävlingen på söndag den 10:e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0