Krutig bebis.

Idag var det lite mera krut i Avalon än vad det var igår.
Hon va ganska spänd till en början och hård i munnen. Men det
blev bättre efter att vi galopperat lite. Jag skulle ju ha haft film men smarta jag
hade inte ändrat inställningen på kameran så det blev bara en bild :S . Och bilden blev inte
ens bra..


Jaja nog om det.

Innan ritten tog jag mig tid att städa lite i stallet.
Började skura av Box dörrarna som såg ut som jag vet inte vad...



Ja ni ser ju själva. Men efter lite skurning blev dom Så HÄR fina....



Snyggt :)

Och så plockade jag undan en del i sadelkammaren. Jag är lite som en ko
"lämmnar skiten där jag står" . MEN jag måste få lägga grejjerna där JAG
vill annars hittar jag dom inte sen. Det är ju bara jag som är där så
det kvittar faktiskt om det är lite rotigt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0