Här händer det grejjer

Eller ja inte i bloggen iaf :)

Tävlingen igår gick icke bra. Vägrade ut oss. Ganska rejält denna gången.
Melizza stannade långt innnan hindret. Så nu tar vi en liten Paus från hoppandet
och skitar lite mer på dressyren istället. Tänkte debutera LB den 13 Augusti. Det blir även
Kanske om allt går bra Debut för Avalon.


Det blir LC:1 an för hennes del.
Och För Lizzan blir det LC:1 och LB:1 :)
Avalon tror jag klarar "pressen" fint det är nog
snarare jag som ska kunna sitta på henne :) Men iaf på
söndag får hon ju lite miljö träning för då ska hon få starta
30 CM på en tränings tävling vi har här hemma :) Perfekt. Sen även
en annan tränings tävling i Butorp som är den sista Juli:)
Sen blir det väl till att åka en gång till Dressyr tävlingsplatsen
och låna ridbanan så hon får se den också. Men där har hon ju varit förut :)

Men iaf så ska der bli kul med ett nytt dressyr program :)
Om nu fröken livrädd håller sig i skinnet :) Tror nog Melizza
kommer va mer tittig än Avalon om det blir nått för hennes del:)



Kommentarer
Susanna

Snart är det söndag. Moa håller på att svimma redan tror jag. Hoppas 50cm är lagom, är lite orolig för snäva svängar då han bara tränat på HURKS utebana. För att inte tala om Butorp sen hihi.

Kul att det händer lite. Vicke står hemma nu fram tills slutet på augusti förutom nästa vecka då han får en extravecka på HURK när jag ska bort.

Hade gott så ses vi snart.

MKT FIN BILD! /Susanna

2011-07-14 @ 10:18:56
URL: http://viktorius.zoomin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0