Det är VARMT!!!!!

Hujedamej. Det är ruskigt varmt ute nu.
Var ute med hunden en liten sväng och svetten forsade.
MEN nu ska vi inte klaga på det fina vädret vi fått. Nu ska vi vara nöjda.

Det blir snart att åka upp till stallet. Om man skulle ta en skogstur i denna värmen tro?
Senare ikväll har jag lektion med en liten tjej. Efter det blir det fortsatt tillridning av Athoz som
ponnyn heter.

Tidigare idag var ja till cafét och fick mig lite glass.
Banana split för att vara exakt. Det satt inte helt fel idag :)



Kommentarer
Camilla- Bloppis på Bloggen

Sv: Nej jag vet inte vad som hänt :( De härjade i hagen lite så kanske är det det men jag vet inte alls:( Så less på skadade hästar!

2011-07-28 @ 14:08:29
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0