Snö

Ja nu är det ett litet vinterland här hemma i värmland.
Men jag hoppas att det börjar regna istället :)

Förut kom det en spån last. Det var väl behövligt nu.

   

Efter det gick jag ner och longerade Lizzan.
Hon verkade tycka de va ganska skönt att slippa nära nån :)
Slängde lite i huvudet och så där. Som tur var blev det inte ride som hon
brukar dra iväg med :)

När jag kom hem så hade min lilla bus hund lite roligt med
Bakplåts papper :)




Röst översättning..
Koll på´n = Kolla på honom
Döh = Du
Ärrä gött = Är det gott :)
Tänkte för er som kanske inte fattar vad ja säger :)
Vissa förstår inte dialekten ;)



Kommentarer
Sandra Nenséns

haha knäpphund!

2011-12-05 @ 20:03:09
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0