Sadel och träns

Va uppe idag och pysslade lite med Java.
Satte på sadeln och spände. Sen tränset. Tränset tyckte hon
va lite läskigt när det skulle på men andra gången så var det helt okej.
Bettet däremot va jätte obehagligt :) Hon gapa och grimarserade :P

Sen gick jag fram och tillbaka inne på stallgången.
Sen tog jag tag och drog lite försiktigt i bettet åt båda hållet. Hon följde med
med huvudet så fint så. Sadeln verkar hon itne ha några problem med alls (hittils).

Igår red jag först på Ocean. Alltså jag kände mig sååå bra en sväng :)
Satt som en smäck och han flyttade baken rejält i några steg. Myycke bra pojk :)

Sen blev det lite halv varv på Avalon. Hon skötte sig så fint så :)



Kommentarer
Camilla- Låt hundarna slippa stress, tramp och trängsel på mässorna, skriv under!

Sv. Snart får ni veta ;)

2011-12-30 @ 09:47:34
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0