Puh

Tandläkaren gick bra idag :)
Det räckte med att limma på där det försvunnit lim :) Så nu
är tanden stabil igen :D känns mkt skönt då ja inte vågat äta så mkt
samt knappt våga borsta fram tänderna. Så nu är jag nöjd :)

Red muppa igår också efter ca 3 veckors vila.
Hon va så snäll så :) Och Pigg :) Red utan både sporre och spö.
Hon fick mest små jogga lite i ca 15 minuter med skritt avbrott.

Sen tog jag pojken. Han gick suveränt. Fortsatte övningarna med
enkel bytena. Dock har har mkt svårt åt ena håller. Sen kan jag gärna bli
så att jag slänger mig över hästen i fattningen om de inte riktigt känner.
Men det är nått man får träna på. En olat helt enkelt.

I morse när jag tog ut hästarna gjorde Gammel mor någe konstigt.
Vet inte om det var ett utfall eller om hon blev rädd för något.
Har nog aldrig sett henne göra så. Antagligen kanske hon blev skrämd när
box dörren slog upp med en duns + att hon hade bråttom ut :)
Sen var det inge mer med det iaf. Hon gick så snällt och glatt till hagen så.



Kommentarer
Maria Johansson

sv: Tack så mycket!! :D /Maria

2011-12-21 @ 08:22:48
URL: http://dressyrsnack.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0