Piggelin

Ossen vad pigg idag :)
Han har vart leig i 3 dagar. Longerade honom först.
Han gjorde väl sådana dära snygga jämnfota mini bakuter :) Haha
han är ju för rolig :)

Sen när vi red fick han för sig att 4-hjulingen var farlig också?
Försökte få fram honom till den och efter måga om och men gick han fram och
tog en snos på den :) Sen var det ingen fara :) Det rasade även lite
snö från taket men inget som han hörde ( som tur var ).

Jag vill ha april nu så Tävlingarna drar igång igen också.
Men det där med lag vet jag inte hur det blir. Det fattas 1 person.
Tyvär är det mesta dels hopp inriktade som tävlar för klubben jag
tävlar för. Så vi får se hur den biten avlöper.

Här kan ni gå in och kika på min klubbs hemsida :)
www.Fryksdalensryttarsallska.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0