Morning

Ikväll blir det att åka in till hööks och byta stången.
I Lördags hade de ju hunnit stängt. Jag har dock ett litet problem.
Men tror att det löst sig. Jag har nämligen lyckats slarva bort kvittot.
Men jag Mailade Hööks och frågade om det kunde gå att byta den ändå.
Och det skulle det gå att göra tydligen. Om jag upgav vilket datum och summa
så skulle de kunna hitta mitt kvitto i datorn. Hoppas att det går.
Och sk ska jag även köpa med Pälsglans då det nästan är slut :)

Pälsglans är något jag INTE skulle klara mig utan :)



Kommentarer
Camilla-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One!

Sv. Ja det va en riktigt taskig timing för snön :/

2011-12-06 @ 15:07:38
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0