Lindor..

Ja ni minns väl lindorna jag köpte för ett tag sen på hööks ?
Ärligt talat så har jag inte använt dem. Jag har bara prov lindat dom.
Och ärligt talat så håller jag mig nog till de elastiska jag har.
De är mycke lättare att linda med. De är stabilare och lite "högre" än de fleece lindorna
jag köpte. Det går inte för mig att linda med fleece lindorna. De är så sladdriga och viker
sig alldeles för lätt. Så nej elastiska för min del. De kan jag iaf linda med :)
Vet ju att övning ger färdighet. Så Nån gång kanske de går att linda med dom.
Ska prova på Ocean nån dag då han har lite längre ben än vad Lizzan har.
Har redan klippt av dem en bit men de är fortfarande lite för långa, så innan jag
klipper mer ska jag prova dom på pojken så får vi se.

Iaf Ocean har gått som en riktig klocka de senaste dagarna.
Han är ju helt amazing. Han går faktiskt med på det mesta
utan några direkta protester. :) 



Kommentarer
Maria Johansson

sv: Haha Taaack! Det hör till kandaret och är ett Treadstone! /Maria

2011-12-10 @ 18:52:46
URL: http://dressyrsnack.se/
Anna S - Tävling i bloggen

Hej, jag har en tävling i min blogg var gärna med!

2011-12-12 @ 19:58:34
URL: http://missbelinda.blogg.se/
Camilla Persson-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One!

Kan inte linda med elastiska :P Gillar de inte eftersom jag inte riktigt känner hur pass de sitter.



Sv: Det är så skönt att inte ha nån snö! Kunna rida precis vart och hur man vill i mitten av december! :D

2011-12-13 @ 13:04:34
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0