Klumpig

När det kryper ner till minus grader är det ju bra om man klär sig varmt....

Just nu har jag långkallingar och 2 par strumpor på.
Och när ja väl kommer upp på hästen känner jag mig som världens KLUMP.
Eftersom jag har långisar känner jag inte hästen så bra som jag vill.
Jag känner mig som en michelin gubbe med andra ord :S
Och detta är ändå inte mkt. Tänk då när det blir så kallt så man måste dra på sig termo
braller. Vilket jag hoppas att det inte blir. Jaja jag får väl "klumpa" mig genom ett pass idag.

Petra kommer sen och slår på Melizza en sko som hon tappat. De andra "peppar peppar" har kvar
sina dojjor. Men nu åker väl dom med bara för jag skriver det ;) ..

Btw så är saltet äntligen ute i ridhuset :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0