God morgon

Sitter här med en kaffe kopp.
Har fått ont i halsen när ja klev upp förut :S.
Hoppas bara inte man ska bli sjuk nu mot jul.
Ska iaf snart åka upp och ta ut hästarna.

Red först ocean igår. Han gick ju som en klocka.
Flyttade lite för skänkeln vilket gick bra. Sen gjorde jag nått litet enkel byte.
Samma ännu han har svårt åt ena hållet.

Sen tog jag Avalon. Red idag också utan sporrar. Hade inge direkt krav
mer än att hon skulle runda sig lite. Vad bortskämd man blir när man har sporrar måste jag säga.
Så det är nog ganska nyttigt för mig att rida utan ibland. Det blev lite trav och sen lite galopp i båda varven.
Hon verkade inte tycka det var så ansträngande :)

Idag tänkte jag öva lite fattningar med Ocean. Speciellt i höger varvet då det är där han har lite svårt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0