Tropisk värme

Ja där ja bor är det nog tropisk värme. Går man utanför dörren
så håller man på att smälta bort. Hästarna har just nu mini semester.
Dela för värmen men också för att det är hö körning så jag har ingen som kan bli
med mig. Jag rider nämligen aldrig ensam även fast det är folk i huset vill jag alltid
ha nån pålitlig person med mig OM det skulle hända något.

I morse kom Madde (En vän till mig med samma namn) med ett schabrak som hon köpt
med från Ullared. 100 spänn och det var ju jätte snyggt...


Dock visar inte bilden den härloga färgen det hade.
Riktigt Lime grön färg. Jätte snyggt.

Nu börjar det även dra ihop sig för dressyr tävling. Den 13:e ska vi
debutera LB :) Så klasserna blir LC:1 och LB:1 :)
Ska bli mycke spännande. Programmen sitter som smäck.

Och vad vore sommaren utan Grillat ?


YUMMY. Detta låg på tallriken igår.
Inte helt omäjligt att det gör det idag med :)

Ha de gött i värmen.. Om Ni nu har nån :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0