Suck

Hade skrivit en hel del i detta inlägget men vad gör jag?
jo jag trycker på backspace knappen så försvann allt. Fy sjutton för
laptop datorer ibland alltså.

Iaf longerade lizzan förut. Hon verkade tycka det var kul.
Kan vara skönt att få göra sig av med lite bus ibland.

Sen kom hovslagaren. Melizza skötte sig så bra så jag behövde inte ens vara med.
Jag kunde stå och mocka under tiden hon skoddes.
Idag provade vi skor med sidokappor på.
Det blev mycke bättre för hennes fossar.
Lizzans bak tassar var ruskigt fula och ojämna. De flöt
ut ruskigt mycke i sidorna men nu börjar vi få bukt på det :)

slänger in lite dags färska bilder på min vackra pingla :)



Snygg mule :D




Kommentarer
Sandra

Söt! D-ponny? Skulle var kul om man fick se en video på när du rider henne :)

2011-09-04 @ 15:42:45
URL: http://mrfus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0