Spö regn

Ja här spö regnar de minsann.

Igår Longerade jag Lizzan. Satte på sadeln och inspänningar.
Hon va inte värst pigg för att ha stått i nästan 2 veckor. Blev endast
nån liten fjutt bock. Dock ville hon inte sänka sig nå vidare. Hon var säkert stel.

Nått som jag frusktar lite är hennes Manke.. Hon har fått en mer "synlig" manke.
Fortsätter de så så kan ja inte ha min nya sadel på henne :/. Väldigt typiskt må ja säga.
Vet inte om det är att hon "magrat" ur just vid manken eller om det bara har blivit så.
Ja vi får hoppas att det stannar där iaf.

Jag tror Både Avalon och Melizza har upskattat lite semester.
Kan va skönt för dom att få vara lite också. Speciellt Avaon som verkar växa
ganska mycket.

Kanske inte talatom men Dressyr tävlingen nu till helgen är intsälld tyvärr.
Så Nya Datum för dressyr är 3:e september och 11:e September.
Båda är LB:1 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0